De websites van VID Nederland B.V. gebruiken (tracking- en profiling)cookies om het gebruik van de websites te analyseren, voor social media en om advertenties te tonen. Lees onze cookieverklaring voor meer informatie. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het gebruik van cookies.
41 meldingen, waarvan 27 files (99 km) Komende weekenden weer hinder door werkzaamheden A4 N201 bij Hoofddorp dicht door ongeluk Lange files door ongevallen 41 meldingen, waarvan 27 files (99 km) Ernstig incident A20; 2 traumaheli's paraat Files door werkzaamheden Werkzaamheden op A73 bij Nijmegen

Persoon aangereden op A27

Donderdagochtend vroeg is ter hoogte van Bilthoven een persoon aangereden die eerder autopech had. Al snel ontstonden er files. Zowel aan de wegkant van het ongeluk als een kijkersfile op de andere weghelft.

In verband met de file kan je beter omrijden. Vanuit Almere gaat dat via Amersfoort, via de A1 en de A28. De automobilist was op de rijbaan richting Utrecht gestrand en stak de weg over. Bij het oversteken werd hij aangereden. De man is hierbij gewond geraakt.

Er komt geen onderzoek naar dit incident. De verwachting is dat de afhandeling niet te lang gaat duren.

Update 07:24 uur

Het ongeluk is afgehandeld.

Foto: (c)
Laatst gewijzigd: 12 januari 2017, 09:19
KK

Spitsverwachting

ma 25 september (Avond)
reguliere spits

Tijdens de maandagmiddagspits is er iets meer bewolking, maar vooralsnog blijft het vrijwel overal droog. Prima weer om te rijden. Incidenten daargelaten verwachten we geen lange files. We rekenen op een normale spits.

Bij een reguliere spits wordt tot 225 km verwacht. Alle knelpunten hebben files.

di 26 september (Ochtend)
reguliere spits

De dag begint op veel plaatsen met nevel of mist. Zodra de zon er doorheen breekt heb je de zonnebril weer nodig. Mogelijk is dit pas na de ochtendspits. We verwachten dan ook dat de spits normaal zal verlopen met niet veel meer dan 200 kilometer file.

Bij een reguliere spits wordt tot 225 km verwacht. Alle knelpunten hebben files.